۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

دیگه چه خبر!

+ هنگامه شهیدی بعد از دو ماه اعتصاب غذای تر، وارد اعتصاب غذای خشک شد:
هنگامه شهیدی بعد از دو ماه اعتصاب غذای تر، وارد اعتصاب غذای خشک شد خانواده ی خانم هنگامه شهیدی، روزنامه‌نگار زندانی خبر داده‌اند که او اعتصاب غذای تر خود را به اعتصاب غذای خشک تبدیل کرده و «خطر جدّی» سلامتی او را تهدید می‌کند.
هنگامه شهیدی، روزنامه‌نگار و از مشاوران سابق مهدی کروبی از ۱۹ اسفند سال گذشته در مشهد بازداشت و به زندان اوین در تهران منتقل شد. خانم شهیدی پیش از بازداشت در شبکه‌های اجتماعی از بازداشت احتمالی خود در جریان پروژه‌ای برای بازداشت روزنامه‌نگاران خبر داده بود و اعلام کرده بود که در صورت بازداشت دست به اعتصاب غذا می‌زند.
با گذشت بیش از دو ماه از آغاز به اعتصاب غذای خانم شهیدی، خانواده او در شبکه‌های اجتماعی خبر داده‌اند که این روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اعتصاب غذای تر را به خشک تبدیل کرده و از مصرف دارو و سرم هم خودداری می‌کند. هنگامه شهیدی مبتلا به بیماری قلبی است و آن گونه که خانواده‌اش گفته‌اند سلامت او با «خطر جدی» مواجه شده است.

او پیش از این نیز در جریان اعتراضات مردمی پس از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ بازداشت شد و بیش از سه سال در زندان بود.



بعد از «کانیه وست»، «دواین جانسون» بازیگر هم به فکر نامزدی در انتخابات آمریکا افتاد:
«دواین جانسون» بازیگر مشهور آمریکایی و از قهرمانان پیشین کشتی کچ در تازه ترین مصاحبه خود گفت، شاید در آینده نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود.
او که به دلیل هیکل بزرگ و اندام عضلانی خود به «صخره» معروف است، در جریان گفت گوی طنزآمیزی که با نشریه «سی کیو» داشت، به علاقه خود برای زندگی در کاخ سفید اشاره کرد.
دواین جانسون گفت، در صورت پیروزی درانتخابات، تمام وقت و انرژی خود را صرف اداره امور کشور می کند و اولویت نخست وی تأمین امنیت، رفاه و آسایش شهروندان  آمریکایی خواهد بود.
او در بخش هایی از این گفت و گو بصورت غیرمستقیم از برخی سیاست های دولت درباره محدودیت مسافرتی شهروندان برخی کشورها انتقاد کرد.
 

برچسب‌ها:

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی